Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

duminică, 20 iunie 2010

Iz de vacanta...

Ma uit printre gratii, razele de soare au fost acoperite nori, prin geamul intredeschis, patrunde un aer proaspat si racoros, din sistemul audio inunda camera cateva sunete din piesa "Azi ma inant spre Tine" - Cristi Ungur, iar eu...?
Imi cer iertare pentru timpul in care nu am scris pe blog, pus si simplu nu mi-am facut timp, ma pot scoate si cu sesiunea, care tocmai s-a terminat pentru mine...
Iunie...luna vacantelor, copiii tocmai si-au predat cartile, si pana in septembrie nicio grija!
Muncitorii cer concedii, vacante peste tot, oferte promotionale isi gasesc locul in vitrinele agentiilor de turism...
Soarele incalzeste mai tare ca niciodata, norii dispar, toata lumea zambeste, parca si cersetorii incep sa redea zambete, iarba e verde, copacii inverziti deabinelea, etc.
Concedii in strainatate, dupa-masele pe terase pentru urmarirea Campionatului Mondial de fotbal, geamuri deschise peste tot, zambet, bucurie...
Muncind, mi-am dat seama ca, am nevoie si de vacanta, de odihna, de liniste, iar aceasta liniste doresc sa o avetzi in suflet in timpul concediului, si pentru toata viata. Binecuvantari! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu