Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

joi, 18 august 2011

1 an...

Nesiguranta din mine, evident, a facut ca durerea sa fie mai mare, parca vad si acum "Bloc operator", scris cu litere rosii pe o usa, la Spitalul Judetean din Zalau, lasasem in salon, un telefon cu multe mesaje de incurajare, dar...o substanta injectabila in coloana, si furnici, multe furnici, in tot corpul...
Pe masa de operatie, sub 3 becuri, asezate intr-un triunghi, ma aflam pentru o operatie la glezna piciorului drept...
1 an s-a dus...
Am lasat in urma durerea, pesimismul, iar peste o luna, incepeam in Apahida (jud Cluj), o noua meserie, meseria de CFR-ist.
Azi, ma aflu in Spania, tara unde "pica lapte si miere", asa imi sunea zilele trecute, un coleg din Peru, aici unde e marea aproape, si muntele, iar azi-dimineata am mirosit indelung iarba proaspat cosita, din preajma locuintei noastre...
Multumesc tuturor pentru incurajarile voastre, am avut nevoie de ele, iar daca am ajuns aici, e datorita voua...Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu