Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

joi, 13 iunie 2013

Ai o motivatie corecta pentru actiunile tale?

Pentru fiecare actiune a noastra, avem motivatii. Mereu stim sa ne motivam deciziile foarte bine, stim insa si infangerile celor din jur sa le motivam!
Am intalnit oameni pe care i-am invitat sa ma insoteasca intro parte si alta, si au declinat invitatia mea, motivand adesea lipsa chefului.
Exista motivatii gresite deseori in ceea ce facem, aici exista un risc foarte ridicat, asta ipotetic fiind fundatia pe care ne construim viata, relatiile si cariera, deoarece construind pe o fundatie fragila, si cladirea va fi la fel.
Mereu motivatiile noastre duc la convingerea colegilor  de munca sau de clasa, a pastorilor, sau conducerii organizatiilor carora suntem responsabili, ca am luat decizii corecte, insa o decizie corecta, trebuie sa vina dintro motivatie corecta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu