Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

marți, 8 martie 2011

8 martie

Ma aflu in camera rece, vantul sufla rece peste oras, am iesit putin pana la magazin azi-dimineata, dar ploaia rece si deasa, m-a obligat sa urcu repede in camera.
M-am gandit la ceea ce inseamna mama, la ceea ce semnifica iubirea ei, alinarea de la pieptul ei, mangaierea ei duioasa, mi-au dat lacrimile...
Desi sunt departe de casa, si norii plumburii s-au asternut puternic pe cerul Murciei, pastrez vii, amintiri ce nu se vor uita niciodata, cu si despre mama mea.
Stiu si cred ca in spatele unui barbat puternic, sta o femeie si mai puternica.
Vreau sa transmit un gand cald si frumos, tuturor mamelor, doamnelor, si domnisoarelor: Speranta si implinire in suflet. bucurie in inima. La multi ani! Eutih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu