Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

miercuri, 12 octombrie 2011

Felul de inchinare placut lui Dumnezeu

Jesus Adrian Romero, ridicase tot stadionul in picioare, iar multi oameni mergeau in fata, pentru a se preda Domnului,  revista crestina "La luz", descrise astfel toata aceasta intamplare:"Artistul crestin, Jesus Adrian, Romero, a reusit prin cantecele sale, sa ridice stadionul de fotbal, ce apartine clubului Real Santander, peste 28.000 de oameni, au ascultat cantece crestine, si s-au inchinat frumos lui Dumnezeu."
Desigur, dupa ce am citit acest articol, dupa ce am vazut cateva inregistrari video, si cateva fotografii, mi-as fi dorit ca mai multi oameni sa fi fost la un asemenea eveniment, mai ales ca, la ora actuala, in Spania, sunt foarte putine evenimente, de acest fel.
"...s-au inchinat frumos...", insa mi-a atras atentia, in mod special, batai din palme, cateva fete, la tribuna a-II-a, parca dansau, si ma gandesc, daca, aceasta inchinare, se poate numi frumoasa, si daca ii place neparat lui Dumnezeu.
Despre inchinare, Biblia, ofera cateva ilustratii, cele mai multe referindu-se la inchinarea la idoli (1 Cor. 10:7, 6:9, Apoc 21:8, 22:5), si ma gandesc la cati idoli ne inchinam noi, fara sa ne dam seama???
Un mod de inchinare in vechime, era, sa te arunci cu fata la picioarele celui caruia te inchinai (2 Imp. 4:37, 1 Sam. 15:25, etc.)
Dumnezeu vrea sa ne inchinam Lui, si vrea intr-un mod corect: Ioan 4:23, relateaza faptul ca Dumnezeu doreste inchinatori adevarati, care, sa se inchine in duh si in adevar.
Dumnezeu vrea sa ne inchinam: - cu frica (Psalmii 5:7)
                                                  cu evlavie (Evrei 12:8)
Cat despre bataile din palme, se poate observa ca, aceasta problema este cu doua taisuri: un singur verset in toata Biblia, indeamna sa ne veselim, si sa batem din palme (Ps .47:1), iar un alt verset inclina bataile din plame, spre batjocura (Naum 3:19), bineinteles, nu cred ca bataile din palme, se pot face dupa anumite ritmuri muzicale.
Personal, nu am aplaudat pe nimeni, si nu astept sa fiu aplaudat niciodata, desi probabil dezvolt un anumit talent, e doar Harul lui Dumnezeu, asa ca nu am niciun merit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu