Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

luni, 12 aprilie 2010

ganduri despre sfintenie...(2)

Am observat ca, indiferent de mesajul lui Dumnezeu pentru oameni, nu toti oamenii isi deschid inimile, cred ca nu este important mesajerul, ci mesajul.
Zilele trecute am fost pana la Sibiu, iar pe drum (ii cam lung drumul :D) am avut timp sa meditez, iar din radio-cd-ul masinii rasuna o cantare a fratelui Dani Ilie, iar cateva versuri spun cam asa:"La ce mi-ar folosi, lauri, glorii si palate, daca sufletul mi-e gol, la ce mi-ar folosi, sa nu am grija de maine, de nu am ce nadajdui, eu stiu ca Biblia spune de lucruri care vor pieri...", meditam la lucrurile care sunt in viata mea si la care trebuie sa renunt, si am gasit cateva lucruri, care opresc progresul meu spiritual.
Mi-am adus aminte de indemnul lui Pavel din Romani 12:1:"Va indemn dar, fratilor, pentru indurarea lui Dumnezeu sa aduceti trupurile voastre, ca o jertfa...sfanta...", am scris inca o postare tot despre sfintenie, pentru ca am gasit oameni care nu au inteles mesajul meu, (imi cer scuze, exprimarea asta...nu ma ziceti la sora-mea...), si Pavel ne ideamna sa aducem trupurile noastre ca o jertfa sfanta, si azi mi s-a aprins beculetzul, si trupurile sa fie sfinte?, da, trebuie sa fie sfinte. Domnul sa ne ajute!
In postarea anterioara, am omis, parerea lui Dumnezeu despre obiectele infrumusetarii, pe care le gasim pe paginile Sfintei Scripturi, mai precis in 1 Petru 3:3"Podoaba voastra sa nu fie podoaba de afara, care sta in impletitura parului, in purtarea de scule de aur sau in imbracarea hainelor", iar versetul 4 spune:"ci sa fie omul ascuns al inimii, in curatia nepieritoare a unui duh bland si linistit, care este de mare pret inaintea lui Dumnezeu."
In orasul fratelui Nicolae Moldoveanu,(eu asa obisnuiesc sa ii spun), am avut prilejul de a purta o discutie, despre situatia crestinismului romanesc, despre problemele care le avem, si am ajuns la concluzia, ca trebuie sa ne pocaim. Domnul sa ne ajute...!
Fiti binecuvintati - Eutih Hurezan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu