Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

sâmbătă, 15 mai 2010

Baiatul perfect - descriere


Cautam perfectiunea intr-o lume a imperfectiunii.
Vrem sa fim perfecti, sa avem langa noi oameni perfecti, cu vieti perfecte, caractere perfecte...
Asadar, am ales azi, sa vorbesc despre baiatul perfect (baieti, am in plan si o postare cu reversul medaliei...asa ca, stati linistiti :P )
El trebuie sa intre cam in acest tipar:
1.Inaltimea - undeva 1.80-1.85
2.Greutatea - undeva 75-80 kg
3.Nivel de inteligenta - mediu spre scazut.
4.Nivel financiar - ridicat spre foarte ridicat
5.Singur la parinti
6.Sa detina o masina cat de cat (exclus Dacia, sau poate nu - varianta DUSTER)
7.Pocait, cel putin sa frecventeze biserica, daca mai da un indemn la rugaciune din cand in cand, e ok
8.Sa-i placa plimbarile
9.Sa fie sincer
10.Sa fie romantic
11.Sa-i placa concediile
12.Sa nu stea in casa cu parintii
13.Sa se imbrace cu stil
14.Sa ne completam unul pe celalalt
15.Sa arate bine, fara riduri, fara cosuri, fara...
16.Cu abonament la solar
17.Sa fie intelegator
18.Tandru
19.Sa aiba caracter
20.Sa nu consume alcool si tutun, bauturi energizante, merge
21.Sa se imbrace sport
22.Sa aiba unghiile taiate scurt
23.Sa frecventeze macar de 2 ori pe saptamana un restaurant(impreuna cu mine)
24.Sa ma scoata la un suc(nu neaparat in fiecare seara)
25.Sa fie de aceeasi religie cu mine


Nota*
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dupa aceasta descriere, imi dau seama ca nu sunt baiatul perfect, am carentele mele, caderile mele, inaltimile mele, etc.
Deci, nu-s baiatul perfect, cauta in alta parte!

Urmeaza, Fata Perfecta!!! Eutih.

4 comentarii:

  1. baiatul perfect, fata perfecta.. nu o sa existe niciodata asa ceva, poti fi sigur de asta, dar stiu ca Dumnezeu care ne cunoaste mai bine decat oricine a pregatit pe cineva pt fiecare persoana..si important este sa stam aproape de El, Tatal nostru, iar El la vremea potrivita ne va binecuvanta cu baiatul/fata care in ochii nostri va fi perfect/a, sau poate nu va fi, dar odata ce Dumnezeu va fi temelia, lucruile vor megre bine.Funia impletita in 3 nu se rupe nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e Lavinia, o sa iti zic de ce am scris postarile astea...ok?>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. lavinia ce frumoasa esti:*

    RăspundețiȘtergere
  4. toti o ard ku frumusetea interioara dar kand vad un ambalaj mai bun le curg balele

    RăspundețiȘtergere