Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

vineri, 7 mai 2010

Nemultumirea (2)

Mi-e tare greu sa vorbesc despre nemultumire, oare de ce?
Cred ca sunt mai multe variante...
Priveam nu demult pe geam, si gîndul a fugit repede, la unul dintre prietenii vechi, mi-aduc aminte foarte clar, caldura mare, Pepsi nu lipsea, mai jos, paraiasul suna asurzitor, indemandu-ne sa ne racorim putin, iar prietenul meu, cu ochelarii pe nas, cu parul valvoi, imi zice scurt:"-Bai, Hurezane, viata asta-i faina, aci Pepsi, altii n-au apa." Am ramas perplex, tipul nu-ti dadea impresia a fi spiritual, dar acuma...
M-am intalnit cu el saptamana trecuta, conducea o masina "tare", bronzat, musculos, buzunarul plin, implinit, ce mai...
In cele ce au urmat, mi-a povestit despre o viata ruinata, despre modul cum invarte zilnic la rasnita filistenilor(il cred pe cuvant, arata a Samson), rob, inlantuit, distrus...
Mi-a adus aminte de clipele in care ii cantam piesa "Amagire", repetand finalul refrenului "Fara Isus, toate sunt amagire".
Om in toata firea, plangand cu amar, tremura tot, tricou de zeci de euro ud, lacrimi pe obraji, susupine adanci...
I-am adus aminte de Psalmul 23, s-a mai inviorat, mi-a spus de timpul pierdut, de agoniseala atator gunoaie, de lispa de la partasie...
L-am intrebat daca este multumit de viata asta, de banii din buzunar, de caii-putere de sub capota, de hainele pe care le poarta, de ceea ce detine in totalitate, si fara sa se gandeasca imi raspunde "Nu - am un gol, o sete adanca, ce nu se poate umple cu nimic din lume"
M-am rugat cu el, am plans impreuna cu el, ne-am imbratisat, ne-am strans in brate, am cantat IMPREUNA iar piesa "Amagire", canta cu bucurie, din toata inima, lacrimi in ochi...
Inainte sa ne despartim( s-a intors in Italia, ziua urmatoare), m-a strans iar in brate, spunandu-mi sa ma rog pentru el...
Ma gandesc acum la noi, avem atatea lucruri, un Dumnezeu mare in cer, posibilitatea vietii vesnice,etc.
In Deuteronom 33:26, scrie:"Nimeni nu este ca Dumnezeul lui Israel, El trece pe ceruri ca să-ţi vină în ajutor, Trece cu măreţie pe nori".
Psalmul 23 1-4:Domnul este Păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic.
El mă paşte în păşuni verzi, şi mă duce la ape de odihnă;
îmi înviorează sufletul, şi mă povăţuieşte pe cărări drepte, din pricina Numelui Său.
Chiar dacă ar fi să umblu prin valea umbrei morţii, nu mă tem de nici un rău, căci Tu eşti cu mine. Toiagul şi nuiaua Ta mă mângâie".

Traim in lumea greu de multumit, toata lumea e nemultumita, pianistul e mai jos cu o gama, pensia intarzie, avansul nu mai ajunge, guvernul, biserica, pastorii, colegii, comitetul, corul, fratii, surorile, copiii, tinerii, masina, sotia, sotul, scoala, diriginta, si nimic nu e bun, tu esti perfect si nimeni altcineva, nu te poate multumi nimic, toti sunt de vina...
Promisiuni ca "Domnul este pastorul meu", "El trece pe ceruri ca sa-ti vina in ajutor", etc. - degeaba esti tot nemultumit...
Propun sa te pui in situatia celor care nu au unde sa stea, celor care nu au posibilitatea sa faca un dus cand vor, celor care nu pot alege ce sa manance la cina, celor care nu pot alege bautura racoritoare, celor care nu au o bicicleta, sau o pereche de role, nu pot alege intre Nike si Adidas sau Puma, deoarece nu pot merge si isi duc zilele intr-un carucior cu rotile, celor care au doar o pereche de pantaloni, si nu pot sa isi mai cumpere una, celor care nu pot viziona canalul favorit la televizor (multi nu au), celor care nu s-au jucat pe calculator, sau nu au vazut niciodata un computer.
Esti un om binecuvintat, Dumnezeu vrea sa fi multumitor, ai de unde alege, ai bani in buzunar, poti consuma o inghetata cand e cald, te poti incalzi de un calorifer cand ti-e frig, altii nici nu se gandesc la asa ceva, ESTI BINECUVANTAT! intelege asta, Domnul vrea oameni multumiti...Domnul sa ne ajute!
Binecuvintari! E. Hurezan

2 comentarii: