Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

luni, 17 mai 2010

Fata perfecta - descriere...

Am observat ca a prins bine "Baiatul perfect", asadar, "Fata perfecta...
Cred ca pentru a o descrie, trebuie sa ma folosesc de imaginatie...si o fac cu placere...
- FATA PERFECTA -
1.Undeva 1, 60 m
2.Greutatea 55, 60 kg
3.Singura la parinti
4.Situatie materiala buna
5.Sa cante in cor
6.Sa frecventeze aceeasi biserica cu mine
7.Daca e posibil sa aiba masina
8.Sa stie face mancare
9.Sa faca curatenie
10.Sa nu se uite la telenovele
11.Sa stie calca haine
12.Sa se priceapa la gratare
13.Sa nu urmareasca seriale la tv
14.Abonament la solar
15.Sa frecventeze sala de fitness
16.Sa fie de aceeasi religie cu mine
17.Sa nu fie visatoare
18.Sa-i placa copiii
19.Sa frecventeze des biserica, daca mai face si o slujba oarecare,e foarte bine
20.Sa nu-i placa barfa
21.Sa nu astepte sa fie SUS-PUSA, ci sa fie SUPUSA
22.Sa ii placa sa munceasca
23.Sa ma completeze
24.Sa fie tandra
25.Sa fie draguta
26.Romantica
27.Intelegatoare
28.Sa arate bine, fara riduri, fara cosuri, fara, fara, fara...
29.Sa aiba caracter frumos
30.Sa nu se astepte ca eu sa fiu baiatul perfect


Nota*
-----------------------------------------------------------------------------------
Nu-mi doresc fata perfecta, se poate sa nu existe, eu imi doresc fata potrivita!!!


........................................................URMEAZA.........................................................
CONCLUZII PRIVIND ULTIMELE
DOUA POSTARI!!!

Eutih Hurezan

2 comentarii:

  1. de akord fat perfecta nu exista fata potrivita da!!

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmmmmm ai mai vrea tu asa fata nici nu exista doar in visele tale

    RăspundețiȘtergere