Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

vineri, 23 septembrie 2011

Vacanta in septembrie...

Oficial, este vacanta, am ajuns in Romania, tara de care ma leaga sentimente de nostalgie, prietenii stranse cu diversi oameni, din diferite"straturi" sociale, o familie frumoasa, si multe vise.
Este inadmisibil sa nu te gandesti la tara ta, oriunde ai ajunge in lumea asta, am lasat la plecare un pat gol, cateva haine in dulap, si prietenii care ma asteptau sa revin intr-o zi in spatiul meu, in linistea mea...
Am ajuns, dar nu pot uita, chipul rece al politaiului de frontiera din Aeroportul International din Cluj-Napoca, privire care reusea sa imi aminteasca ca am uitat geaca in Spania.
Am intalnit oameni civilizati si in Romania, oameni impliniti si aici, ceea ce ma face sa cred ca soarele rasare incet, dar sigur pe cerul Romaniei, desi multi considera ca acum se insereaza.
Am gasit aici, prietenii cu care am copilarit, artisti care m-au modelat prin muzica lor, fosti colegi, care imi amintesc de bancile din lemn tare ale scolii.(Danut, Cosmin, Harry, etc)
Am intalnit si tineri, care nu au uitat sa imi cante un "La multi ani", cu putina intarziere,(mai bine mai tarziu, decat niciodata), dar cu un glas putin ragusit, ferm, care ar creea putina magie prin studiourile Vocea Romaniei, Romanii au talent si X-factor.(tinerii Noua Speranta)
Am intalnit si bunicutele pe care le salutam respectuos in anii copilariei, care nu m-au uitat, si mi-au urat un frumos:"Bine ai venit".
Am intalnit si un om, un artist, un maestru, al chitarilor, al muzicii de lauda si inchinare, un om schiop, dar prin care s-au vindecat mii de oameni, am avut sansa sa schimb cateva impresii, si astept cu nerabdare sa ne intalnim din nou, in perioada care a mai ramas din concediul meu...(Chris, Respect!)
Cat de curand voi pleca din nou, la betoanele mele, la fiarele mele, care au ascultat zeci de predici, si sute de cantari, voi ajunge din nou pe meleagurile Cataluniei, regiunea care imi aduce aminte de Romania, de referinta ar fi, livezile de meri si peri, dealurile impadurite, mirosul de iarba proaspat cosita si frunzele ruginii pline de melancolie, ce se astern tot mai mult pe strazi si in sufletul meu.
Voi pastra amintiri placute din Romania, va voi pastra in sufletul meu, si astept cu nerabdare sa va bat la usa, colindand, si sper sa va vad sanatosi si bine! Dar, inca e Septembrie, si mai am putina vacanta! De ce sa nu ma bucur de ea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu