Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

vineri, 11 noiembrie 2011

Indicatoare

''Goneam spre Brasov, se inserase si ma grabeam sa ajung la prietenii mei, deoadata m-am trezit pe un drum ce se bifurca, am oprit masina, nestiind in ce parte sa iau, m-am uitat in dreapta, in stanga, drumurile pareau principale, lipsa unui indicator mi-a ingreunat mersul si mai mult. Am asteptat sa vina cineva sa intreb in ce parte s-o iau, m-am gandit apoi, ca noua barbatilor, nu ne sta in fire sa intrebam, alegem sa mergem inainte, desi uneori mai dam cu capul de cate un stalp. M-am gandit ce bine ar fi fost un indicator in aceasta bifurcatie, nu e exclus sa fi fost candva, dar cei cu clop mare si musteata, l-or fi dus la fier vechi. Trebuia sa predic la Codlea, nu primisem mesajul din partea Domnului, eram putin disperat, dar totusi nu ma dadeam batut.
Am ales sa ma rog putin, sa trimita Dumnezeu pe cineva sa ma scoata din incurcatura, sa imi trimita un mesaj pentru duminica, iar apoi gandul mi-a zburat la cartea Evrei, la capitolul 12, la versetul 13, care spune:''croiti carari drepte cu picioarele voastre, pentru ca cel ce schioaptasa nu se abata din cale, ci mai degraba sa fie vindecat''.
Am primit mesaj pentru biserica din Codlea, am vorbit despre indicatoare, despre faptul ca suntem indicatoare, am provocat biserica sa se gandeasca la ce scrie pe indicatorul lor, spre ce indica, iar esenta mesajului meu, a fost ca sa-L lasam pe Dumnezeu sa scrie ''Cer'' pe indicatorul inimii noastre, a faptelor noastre, a inimilor noastre.
Am gasit drumul spre Brasov, dar mai intai a trebuit sa dau la o parte crengile unui copac, ca sa vad bucata de tabla pe care scrie Brasov, am ajuns cu o intarziere de 3 ore, desi din Sighisoara pana la Brasov sunt doar 118 km'' N.P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu