Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

joi, 25 noiembrie 2010

Ganduri...

Ma bucur ca pot sa scriu aici, din nou...
In ultimul timp, sunt uimit cum unele lucruri s-au intamplat in viata mea, cu  rapiditate cosmica.
Aici, fiind la munca, in prima zi, am avut o experienta, nu tocmai placuta.
Imi pusesem ceva sa mananc, si un caine ratacit, se infruptase cu chiftele mele...ma obligase sa muncest o dupa-masa intreaga, cu un iaurt si o mandarina in stomac. Se mai intampla...
Eu credeam ca in Spania, caini sunt doar in curte...:D
M-am atasat aici, dar deja imi e dor de prietenii de-acolo...Sper sa ne vedem cat mai curand!
Ma bucur ca pot tine legatura cu voi...si ocupati un loc special in inima mea!
Ma bucur sa locuiesc cu oameni speciali pentru mine!
Multumesc ca ma sustineti in rugaciune, si Domnul sa va rasplateasca!
Va pregatesc o supriza aici, sper ca o sa va placa!
Pana atunci...Domnul cu voi! Ramaneti pe aproape!
Eutih

2 comentarii:

  1. amin, El sa fie si cu tine! foarte frumos ai scris, ma bucur ca apreciez persoanele de langa tine:) God bless you.
    Si tot El iti va da si raspunsul pe care il astepti la momentul potrivit

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos!!..ca acasa nu e niciunde..
    de cate ori vedeam ca iti schimbai orasul curent pe facebook zambeam...cum te plimbai tu prin tzara...dar acum ai ajuns chiar departe:D
    Domnul sa fie cu tine si acolo...si oriunde vei mai merge!!...Damaris

    RăspundețiȘtergere