Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

luni, 29 noiembrie 2010

Ganduri

Uneori, viata isi arata coltii, care sunt mari, galbeni, uneori rosii, si foarte ascutiti.
Uneori, trebuie sa ne luam inima in dinti, trebuie sa strabatem munti de impotrivire, vremea naprasnica desprinde crengi care lovesc puternic trupurile noastre tremurande...
Ma gandeam zilele astea, si imi rasuna tot mai clar, versul unei cantari compuse si interpretate de Chris, care spune astfel:"Pe-aceasta planeta, eu nu-mi pot gasi nici-un loc", mi-am dat seama ca eu nu sunt de-aici, ca detin doar viza de flotant, iar destinatia trenului meu, e Cerul!
Indiferent de furtunile ce incearca sa ma faca sa ma intorc inapoi, ma bazez pe Harul lui Dumnezeu, pe resursele Lui.
Uneori decidem gresit, iar consecintele nu ne place sa le suportam, dam vina pe Dumnezeu, este greu sa ne insusim vina, sa recunoastem falimentul.
Multumesc enorm Domnului, pentru momentele in care Ma face sa inteleg ca nu sunt nimic, ca nu pot sa biruiesc si sa merg inainte fara El.
Ma gandesc la clipele cand imi voi deschide aripile, cand voi zbura, cand durerea nu se va apropia de mine, cand lacrimile vor fi sterse de mana Lui, cand coltii nu por avea puterea sa ma rapuna, cand crengile nu ma vor mai afecta, cand ma voi desprinde de tot si de toate...Ma gandesc la asta, si astept cu nerabdare ziua aceea!
Binecuvantari! O zi binecuvantata! Fiti sanatosi! Eutih

2 comentarii:

  1. si eu vreau sa vina cea zi si sa dispara odata toate duererea traita pe acest pamant.
    ce frumos ai scris, multumesc pt cuvintele tale.>:D< gby

    RăspundețiȘtergere