Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

miercuri, 28 decembrie 2011

Farisei! Piedici!

De mic copil, imi placea sa cant, imi aduc aminte si acum, primul cantec rasuna in biserica obosita, care totusi era atenta, mai ales ca, interpreta un copil.
Din frageda copilarie m-am confruntat cu probleme, de la povestea cu ''muzica clasica'', la ''interpretarea melodiilor ale caror compozitor este Chris''.
Era nepotrivit sa cant doar muzica pop, asa ca am introdus si putina ''populara'', apoi nu era bine, daca nu foloseam un instrument, am invatat la chitara, am luat-o de 2 ori cu mine in fata, apoi lipsea cineva, se aude mai bine doua voci, apoi imi sta mai bine intrun grup, dupa aceea, de ce nu conduc un grup de lauda si inchinare, si multe alte neajunsuri, am facut multe compromisuri in ideea de a multumii oamenii care ascultau, am ajuns sa cant in 3 grupuri diferite in acelasi program de inchinare, in plus sa si conduc lauda si inchinarea, pana intro zi, cand am lasat armele jos. Compromisurile de dragul unor oameni, te epuizeaza, te obosesc, te termina!
Am continuat sa slujesc in varianta solo, nefacand compromisuri sau preluand idei nebunesti ale unor oameni care aveau impresia ca sunt jucaria lor.
A venit o zi, cand mi-am rupt degetul inelar de la mana stanga, am renuntat la chitara, deoarece maniera doctorilor de a-mi repune degetul la loc, m-a ingrozit.
Am ramas sa cant, pentru Regele meu, cu degetul rupt, cu inima ranita de frati, cu sufletul rece de gheata din mainile oamenilor care ma salutau...
M-am intrebat des, daca nu sunt pe o cale gresita, daca nu am prieteni gresiti, daca influentele nu sunt cumva gresite, daca anturajul este negativ, si multe alte intrebari privind calea spre cer.
M-am gandit la modul in care poti sa cunosti daca esti pe calea cea buna, daca esti pe drumul bun, am gasit multe caracteristici, am gasit modalitati, iar una dintre ele mi-au confirmat din nou acest lucru, recent! ''Esti pe drumul bun, in momentul in care ai piedici si obstacole! Cand acestea lipsesc, pune-ti semne de intrebare'' (I.Molnar)
Privesc cumva din afara, fariseismul unora, doar ma numesc Eutih, si de la fereastra mea, se observa destul de perfect comportamentul din biserica, cat si cel de afara!

6 comentarii:

  1. Cunoscandu-te...
    Bravo! Inca o postare folositoare! Sunt de acord cu "mentorul" si cu ceea ce ai ajuns sa spui!
    Stii ca.. mergem inainte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...foarte frumos :)Dl sa te binecuvinteze pt ceea ce faci!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sidi: sunt mai multe variante, eu aceasta ma ales-o, multumesc pentru apreciere, si da, Mergem inainte!
    @ Miriam : Multumesc din inima! Si pe tine:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o partajare a mărturiei pe Instagram de ANGELA DAVIS. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în 3 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile pe care le promite și soțul meu se întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun și tuturor celor de aici că voi rămâne mereu recunoscător acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna, am făcut o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, să-l contacteze prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați pe +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mărturie De Lauren Lynch. Cum să-ți recuperezi rapid fostul!

    Am fost rănit și mi s-a rupt inima când a apărut o problemă foarte mare în căsătoria mea, acum șapte luni, între mine și soțul meu. atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru un divorț. a spus că nu a vrut să stea niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că s-a împachetat afară din casă și a făcut ca eu și copiii mei să treacă prin dureri severe. Am încercat toate mijloacele posibile pentru a-l întoarce, după multă cerșetă, dar nu a avut niciun rost. Așa că într-o seară, pe măsură ce mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care a întrebat de soțul meu. Așa că i-am explicat fiecare lucru, așa că mi-a spus că singurul mod în care îmi pot reveni soțul este pentru a vizita un caster vraja, pentru că a funcționat cu adevărat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vrajă, dar nu am avut altă opțiune decât să-i urmez sfaturile. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a casetei de vraja pe care a vizitat-o. DR ODION (drodion60@yandex.com) Așa că, a doua zi dimineață, am trimis un mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar caseta de vrăji m-a asigurat că o să-mi iau soțul în ziua următoare. Ce declarație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi, în dimineața următoare, atât de surprinzător, soțul meu care nu m-a sunat în ultimele 7 luni, mi-a dat un telefon pentru a mă informa că se va întoarce. Atât de uimitor!! Așa a revenit în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o eu și copiii mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât cum a fost înainte, cu ajutorul unui război vrăjitor. Așa că vă voi sfătui acolo dacă aveți vreo problemă să contactați DR ODION, vă dau 100% garanție că el vă va ajuta să-i trimiteți un e-mail la adresa: (drodion60@yandex.com) sau whatssapp +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  6. Viața mea a fost distrusă când soțul meu m-a trimis la pachet, după 13 ani am fost împreună. Eram pierdut și neajutorat după ce am încercat atât de multe modalități de a-mi aduce soțul la mine. Într-o zi la serviciu, am fost distras, neștiind că șeful meu mă sună, așa că a stat și m-a întrebat despre ce este vorba, i-am spus și el a zâmbit și a spus că nu este nicio problemă. Nu am înțeles niciodată ce a vrut să spună prin faptul că nu era nicio problemă să-mi revin soțul, el a spus că a folosit o vrajă pentru a-și recupera soția când l-a părăsit pentru un alt bărbat, iar acum sunt împreună până acum și inițial am fost șocat când am auzit ceva de la seful meu. Mi-a dat o adresă de e-mail a lui DR ODION, care l-a ajutat să-și recupereze soția, nu am crezut niciodată că acest lucru va funcționa, dar nu am avut de ales să intru în contact cu spusele pe care le-am terminat și mi-a cerut informațiile și că soțul meu a putut să-i propună să-i arunce vraja și i-am trimis detaliile, dar după două zile, mama mi-a spus că soțul meu pledează că mă vrea înapoi, nu am crezut niciodată, pentru că a fost doar un vis și eu a trebuit să mă grăbesc la locul mamei mele și spre cea mai mare surpriză a mea, a fost îngenuncheat soțul meu mi-a cerut iertare că vrea el și copilul înapoi acasă, când i-am dat lui DR ODION o conversație cu privire la schimbarea bruscă a soțului meu și el a spus clar eu că soțul meu mă va iubi până la sfârșitul lumii, că nu va pleca niciodată pentru o altă femeie. Acum, eu și soțul meu ne-am întors împreună și am început să facem lucruri amuzante pe care nu le-a făcut până acum, mă face fericit și fac ceea ce se presupune a face ca bărbat, fără să te înțelegi. Vă rugăm, dacă aveți nevoie de ajutor de orice fel, vă rugăm să contactați DR ODION pentru ajutor. E-mailul său este (drodion60@yandex.com) sau sunați la +2349060503921 SAU și pe WhatsApp

    RăspundețiȘtergere