Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

sâmbătă, 17 decembrie 2011

Din nou Craciun!

Mirosul cojilor de portocale ma fac sa tresar, multimea concertelor de colinde, ma fac sa imi dau seama ca se apropie ceva special, amintirile din serile colindelor pe meleagurile salajene, jocurile din serile petrecute in mijlocul tinerilor, mirosul prajiturilor cu nuca de cocos, mireasma carnatilor romanesti ce strabatea toata strada fac si mai melancolica starea mea dinaintea acestor sarbatori.
Imi aduc aminte de cozonacii proaspeti cu nuca sau mac, pregatiti de mama si surorile mele, imi aduc aminte de sentimentul trait in noptile de colindat, energia consumata nu se poate egala cu experientele traite uneori pe strazi pline de zapada, pe muzica melodioasa de acordeon si chitara...
Azi sunt aici, departe de prietenii in jurul carora am crescut, departe de chipul cald al parintilor, departe de clipele frumoase traite in mijlocul familiei de sarbatori.
Suntem amagiti ca vom fi fericiti cu o mie de euro pe luna, asa ca alegem sa muncim, sa muncim fara sa simtim din toata inima ca este Craciun, ca Isus a lasat cerul pentru noi.
Voi fi aici, de data aceasta! Tousi voi fi si acasa!...cu gandul si speranta ca, candva, ne vom intalni, iar dincolo de tot ce inseamna bani si averi, sunt gesturi de omenie, clipe de mici bucurii in familie, implinire sufleteasca si pacea pe care o da doar Isus de sarbatori.
Va doresc tuturor, Sarbatori fericite!, iar ca sa le ai, nu uita ca ai nevoie de Isus, in casa ta, in familia ta, in inima ta! Eutih

3 comentarii:

  1. mai,ma faci sa plang.....o sa fac si eu cozonac ;) dar dorul tot nu mi-l voi alina pana nu vom fi din nou impreuna...m-as bucura daca copiii nostri ar trai macar o noapte de Craciun asa cum am trait-o noi,sa colinde oameni care nu au pe nimeni,sa spuna o vorba buna celor ce au nevoie,si pe 9 sa se grabeasca la biserica dupa o noapte de colinda...n-oi uita veci soba din biserica veche,cand intram in biserica nu stiam cum sa stam mai apropae de ea sa ne incalzim.. si ce somnne mai lua ;).a fost de vis...cu atat ramanem dupa ce trec anii. si


    Craciun Fericit iti dorim de aici de departe si Domnul sa vegheze asupra ta zi si noapte....
    Cu dor si drag,Sara

    RăspundețiȘtergere
  2. Sara, clipele frumoase nu sunt de durata, imi voi aduce aminte cu placere de clipele frumoase din copilarie, dar ce imi placea cel mai mult, cred ca era culesul prunelor bistrite de pe coaste:) au fost clipe frumoase, iar stiu ca timpul nu se intoarce inapoi! viata merge inainte, amintirile raman! Imi aduc aminte cu placere cum mama zicea la 9 sa fim in biserica, un lucru destul de frumos si benefic! Astept cu nerabdare sa ne intalnim in vara, sa putem sa povestim, sa ne aducem aminte de clipele frumoase:), pana atunci va doresc Sarbatori fericite, multa sanatate, fericire si pe toate dorintele voastre sa scrie ''Implinire''!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Lavinia, multumesc din inima! Sarbatori pline de pace, de bucurie. de speranta, iar Nasterea lui Isus sa linisteasca sufletul tau! Eutih

    RăspundețiȘtergere