Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

luni, 5 decembrie 2011

Umbrele trecutului se-astern furtunos, peste inima-mi sangerata, iar sufletul se zbate cuprins de incomensurabila povara a unei vieti sumbre. Pieptul strapuns de sageti pline de venin, steagu-i rupt, iar zidurile-s sparte!
M-ai crescut ca o mama, investind timp si sentimente, sa cresc, sa fiu cu o treapta mai domn...
Ai tremurat pentru mine, m-ai ajutat sa scriu, sa invat, sa fiu cineva, ca mai apoi, sa te bucuri slujindu-te o viata intreaga aici, si o vesnicie in cer...
M-ai ajutat la primii pasi, si-ai asteptat sa umblu pe calea trasata de Tine, dar...pasii mi-au alunecat pe cele mai netede locuri.
Ai pus o voce melodioasa in mine, in speranta ca voi canta numai pentru Tine, dar...salile de spectacol au aplaudat vocea-mi suava si blanda, ma rog sa nu mi-o iei, va canta numai pentru Tine!
Urechea mea, ai vrut sa asculte Vocea Ta, si iata, cate glasuri straine au penetrat undele ei...
Acum, sunt aici! Rece, alungat de pe banca pustie din gara, hainele-mi murdare indeparteaza oamenii, iar durerea din suflet nu se poate cantarii in cuvinte...
Am zidit ziduri, am pus capcane, sa ma apar cumva, nestiind ca Tu-mi esti turnul de scapare.
Am desconsiderat Iubirea Ta, cautand iubirea la containerul urii...
Am fugit de pacea ta, cautand pacea lumii, transformata-n razboi
Linistea ta nu mi-a placut, cautand linistea in cele mai zgomotoase locuri, intristandu-te la nesfarsit!
Azi sunt aici, nebagat in seama, murdar si flamand de iubire, lanturi grele imi atarna la maini si la picioare, facand imposibila transcendenta spre cer...
Am nevoie de Tine, vreau sa spargi in farame dorinta-mi de piatra, sa dezlegi mainile-mi obosite, sa dai lumina ochilor mei, sa te pot vedea...
Am nevoie de Tine, sa aduci mangaiere, si pace si liniste, am nevoie de vindecarea Ta...
Nu indraznesc sa ridic ochii spre cer, totusi primeste-ma ca argat, ca sluga, ca rob...lasa-ma sa ma ating de haina Ta...
Si chiar daca nu va mai rasari soarele, stiu ca ma voi incalzi, chiar daca nu va mai ploua, eu voi bea apa, chiar daca nu va creste grau, voi manca paine, pentru ca Tu esti Painea Vietii!!!

3 comentarii:

  1. Cand am fost si eu asa... Domnul mi-a spus:
    Domnul este îndurător şi milostiv, îndelung răbdător şi bogat în bunătate.El nu Se ceartă fără încetare şi nu ţine mânia pe vecie.Nu ne face după păcatele noastre, nu ne pedepseşte după fărădelegile noastre.Ci cât sunt de sus cerurile faţă de pământ, atât este de mare bunătatea Lui pentru cei ce se tem de El;cât este de departe răsăritul de apus, atât de mult depărtează El fărădelegile noastre de la noi. Cum se îndură un tată de copiii lui, aşa Se îndură Domnul de cei ce se tem de El.Căci El ştie din ce suntem făcuţi; Îşi aduce aminte că suntem ţărână.(Ps 103.8-14) Dacă ne mărturisim păcatele, El este credincios şi drept ca să ne ierte păcatele şi să ne cureţe de orice nelegiuire.(1 Ioan 1.9) Domnul sa te intareasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ada, multumesc din inima...ma ridicat mesajul tau. Multumesc din inima>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o partajare a mărturiei pe Instagram de ANGELA DAVIS. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în 3 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile pe care le promite și soțul meu se întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun și tuturor celor de aici că voi rămâne mereu recunoscător acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna, am făcut o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, să-l contacteze prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați pe +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere