Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

marți, 9 martie 2010

Ganduri despre 8 martie


Insemnatatea zilei, o gaseam ieri, intr-un ziar local, scria despre facerea femeii, cine i-a zis pentru prima data femeie, si multe altele...
Am vazut flori nenumarate, ciocolata la fel, si cred ca voi femeile sunteti pretuite de catre noi, am auzit si barbati plangandu-se de criza financiara, sau spuneau ca femeile nu merita atentia lor.
Nu pot sa nu amintesc,ce-mi zicea un frate scump, ieri, intrebandu-si fiica, ce sa cumpere pentru sotia lui, mie zicandu-mi: - E bine de tine, ca tu nu ai stres, cu flori, cu de-astea.I-am dat dreptate, dar cred ca totusi, trimitandu-va un mesaj cu un "La multi ani", m-am cam scos, desi pe de alta parte nu cred ca e asa.
Aseara, deplasandu-ma spre bradet, aproape singur in autobuz, ma uitam pe geam si observam atat de multa alergatura, cupluri imbratisate, flori, fete in grupuri de doua sau de cinci, pribegeau in zona centrala, si iar cred ca voi femeile sunteti pretuite de catre noi.
Priveam ieri, o fata de 11-12 ani, cu doua tablouri in care, intr-un cadru specific primaverii,cu ghiocei, iarba verde, flori, era dansa, zambind. Am intrebat-o ca, de ce are doua tablori, si nu unul, ea spunandu-mi ca cel mai frumos e pentru mama ei, apoi celalalt e pentru bunica ei.
Mi-a placut acest gand al ei, si mi-am zis ca este un gest frumos. Domnul sa va binecuvinteze pe voi femeile...
Dupa cateva felii de pizza, si dupa cateva table de rummy, am mers sa joc si putin fotbal, iar ca seara sa se incheie perfect, am cam pedalat pe jos de la Vila President, impreuna cu doi prieteni, fiind tarziu autobuzele nu mai circulau...
Cred ca 8 martie ramane pentru toti, ziua femeii, si zic iar acum la final: Domnul sa va binecuvinteze, pe voi femeile.Va doresc multa Primavara in suflet si pe chip. Sa fiti iubite si stimate la cel mai inalt nivel, asa cum meritati oriunde si oricand.(Ce-am face noi, fara voi...?)
Eutih Hurezan

Un comentariu: