Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

vineri, 1 ianuarie 2010

Stircenii - colind

Cu colindul...


Ca in fiecare an, cand sarbatorim "Implinirea vremii"(Filipeni 4:4), nu putem sta doar in satul nostru, preferand sa ducem Vestea Buna, dincolo de granitele localitatii noastre, sau chiar a comunei...

In data de 24 decembrie 09', fiind doar in satul nostru:




In data de 25 decembrie 09', am ales sa colindam doua sate din imprejurimi: Pria si Cizer.Imi cer scuze ca nu detin fotografii din aceste doua locatii...:(


Iar in data de 27 decembrie 09', am ales cu inca cativa tineri sa mergem putin si mai departe in localitatea salajeana: Mesteacanu. Am mers putin nepregatiti, deoarece am intampinat cateva probleme:conditii meteo nefavorabile, lipsa unui mijloc de transport conform conditiilor de drum (deplasandu-ne intr-o Dacia 1907), etc.,insa acestea nu ne-au facut sa dam inapoi, privind spre rasplatirea lui Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu