Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

joi, 28 ianuarie 2010

Colaborare cu Radio Hope


Am auzit de Radio Hope, in urma cu un an si ceva, printr-o prietena din Capitala, imi povestea despre modul in care Dumnezeu lucreaza prin intermediul Radio Hope. Merci beaucoup, Lavinia, Domnul sa te binecuvinteze...
Ascult Radio Hope, si pot sa spun ca preocuparea acestor oameni este pentru hranirea spirituala a tinerilor din vrema noastra, iata descrierea data de fratele Alex Tascu, director Radio Hope: "Radio Hope se adreseaza acestei generatii de tineri

deoarece si eu sunt tanar si cunosc necesitatile

spirituale cu care acestia se confrunta;

Viziunea mea este ca tinerii care nu sunt mantuiti sa Il cunoasca pe

Dumnezeu prin intermediul acestui Radio.De asemenea

cei care au cunoscut calea mantuirii pot primi ori de

cate ori au nevoie incurajare si hrana sufleteasca."

Din cate am observat eu, Radio Hope este un radio complex, de la emisiuni, stiri crestine, muzica de calitate, la pastori colaboratori (Florin Ianovici, Gabi Zegrean, etc.)

Mutumim tare mult pentru lucrarea pe care o faceti pentru noi, doresc ca Dumnezeu sa va rasplateasca efortul depus cu viatza vesnica. Domnul sa va binecuvinteze!

Asculta Radio Hope, descarca listen de pe:http://www.radiohope.ro/

Eutih Hurezan

2 comentarii: