Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

duminică, 10 ianuarie 2010

Timpul - un dar


Sa vorbim despre timp!
Am gasit cateva definitii pentru acest cuvint, haidem sa vedem ce inseamna?
timp = Interval dintre două momente măsurat în secunde, minute, ore, zile, săptămâni, luni, ani, decenii, secole, milenii, perioade, ere... (sursa:NODEX).
Este foarte intersant ca in vremea in care traim, intr-un timp foarte scurt, putem afla o gramada de informatii, idei, stiri, etc.
Citind cartea "Descatuseaza-ti intregul potential" (Warren Veenman&Sally Eichhorst), am inteles ca timpul este o comoara.
Traim in medie de 27.375 de zile, echivalentul a 75 de ani. Fiecare zi, fiecare secunda conteaza. Depinde de noi sa facem din timp un aliat sau un dusman...
"O secunda, un minut, o ora, o zi; si inca un an s-a scurs in fata ochilor mei. privesc cu disperare si le las in mod constient sa treaca, dorindu-mi totusi sa le opresc cu orice pret. Fiecare moment pretios imi macina constiinta. De ce nu am incercat mai mult sa le fac sa dureze in loc sa le irosesc prin activitati nedorite?" (S.E.)

Timpul de multe ori, spunem noi este un dusman al nostru, si avem dreptate, insa noi facem sa fie asa!
Pierdem vremea fara rost, avnd ocupatii care nu aduc nici-un folos, si la o intrebare din partea unui interlocutor ce facem, raspundem ca: Bine, pierd vremea!
Ei, timpul este un dar, pana si Biblia aminteste prin David: "O zi in curtile Domnului, face mai mult decat o mie in alta parte"
Traieste pentru ziua de astazi si nu conta pentru ziua de maine. Zilele de maine se aduna, devenind casete goale, pierdute, formate din zile de ieri, lasand sa treaca perioade uitate si sterile de timp.

Pretuieste-ti fiecare moment pentru ca poate fi ultimul!

Eutih Hurezan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu