Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

vineri, 26 februarie 2010

Cand esti motor la rasnita filistenilor


In primul rand, vreau sa multumesc lui Dumnezeu, pentru sanatate, desi m-am luptat in ultimul timp cu o criza la rinichi, El a fost langa mine, desi acuma sunt amenintat din nou de valuri si mai mari, eu ma incred in El(Ps 34:8, 37:5-7, 40:4, 50:15, 62:1-2, 62:5-8, etc.)
Aseara cineva ma intreba cand mai postez ceva, si i-am zis ca azi, asadar ma tin de cuvant, si vreau sa va prezint solutia de a nu invarti la rasnita filistenilor, pentru asta vreau sa citim un verset din Judecatori 16, si versetul 21 (pagina 280 - trad. D.Cornilescu; pagina 356 - Biblia de studiu pentru o viata deplina - Life Publishers International) : "El(Samson) invartea la rasnita in temnita".
rasnita = mașină rudimentară de măcinat sare, porumb etc., compusă din două pietre suprapuse, dintre care cea de deasupra se învârtește cu ajutorul unui mâner.(DEX 1998).
M-am gandit mult la aceste cuvinte, m-au rascolit, ma infioara mereu, si imi dau un imbold totodata!
Ma uit la tinerii crestini, la fete si baieti, la tineri casatoriti, la oameni batrani, si imi vine sa plang, s-au invatat sa invarta la rasnita, si acum unii dintre ei o fac cu bucurie, altii ar vrea sa se lase, altii se multumesc in starea respectiva...
Multora le place manerul rasnitei filistenilor, si-l lipesc de maini, si incep sa invarta, unii invartind isi vin in fire precum tanarul bogat, si iau masuri de a se intoarce acasa...
Multi tineri, invart la rasnite in Spania, departe de parinti, departe de Dumnezeu, si mai ciudat, laudandu-se ca sunt motoare care se pliaza perfect rasnitei...
Am fost intrebat odata, de o persoana din lume, de ce zambesc mereu? de ce sunt fericit?, si i-am raspuns, ca si eu am probleme, ca nu mai invart la rasnita, ci sunt liber si problemele le las Cuiva, sa fie rezolvate! Regret, ca de-atunci am ajuns si eu sa fiu motor rasnitei, si poate ca aveam capacitate mare, dar ii multumesc Domnului, ca m-am stricat pentru ei, si am fost inlocuit, ei aruncandu-ma la cosul de gunoi.
Nu te supara pe mine, sau daca vrei, chiar fa-o, eu vreau sa iti spun ca poti fi motor la rasnita prin comprtamentul tau, prin modul tau de a gandi, de a actiona, etc.
(Vreau sa multumesc celor care, in perioada asta m-ati incurajat, celor care mi-ati telefonat, celor care mi-ati zambit, sau ati facut un lucru neinsemnat pentru mine, cat de mic ar fi el, Dumnezeu l-a vazut, si eu am fost incurajat, incercarea nu s-a terminat, dar Dumnezeu e de partea mea).
Poti sa invarti la rasnita filistenilor fara sa iti dai seama, si ma refer aici, la invidia pe care o ai pentru alti tineri, sau oameni, pentru ura pe care o porti pentru o persoana anume, sau prin gesturile tare, care au produs rani adanci in sufletul cuiva, prin vorbele taioase pe care le adresezi uneori, etc.
Dumnezeu vrea sa fim liberi, El a platit libertatea noastra, si vreau sa iti spun ca ai dreptul de a manifesta dragostea pentru fiecare persoana din jur, pentru profesorii tai, care nu vad ostenelile tale de la scoala, pentru parintii tai, care te-au crescut, care te-au educat, etc.
Nu mai invarti rasnita, e mai bine liber, e maI bine sa fi motor pentru cei din biserica, care doresc sa faca o milostenie, o misiune, un gest nobil.
Lasa rasnita filistenilor, ai ceva mai bun de facut.
La final vreau sa iti intre bine in cap, urmatorul lucru, esti motor pentru rasnita filistenilor, cat timp actiunile tale, se intersecteaza cu actiunile tale, cand ai ochii scosi, cand iti place in tara filistenilor, si cand nu esti intre Torea si Estaol (Judecatori 13:25)
Fiti binecuvintati si sanatosi. Eutih Hurezan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu