Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

luni, 4 octombrie 2010

Intalniri fara rost (1)

Cred ca este un subiect destul de incitant, dar aseara in biserica mi-a venit ideea aceasta in minte...
Este evident ca, traim intr-o lume a intalnirilor de tot felul.Intalniri de afaceri, intalniri intre prieteni, intalniri de grup, etc.
Vreau sa vorbesc azi despre cateva din intalnirile descrise in Biblie.
A. Cum poti sa ai intalniri gresite?
  I. Urmarindu-ti propriul interes.
    a) Matei 19:22 - Tanarul bogat
            "- Cand a auzit tanarul vorba aceasta, a plecat foarte intristat;pentru ca avea multe avutii." - Uneori vrem sa obtinem un anumit lucru, insa sa nu vrem sa facem vreun sacrificiu, precum tanarul din Matei 19, oricum ideea era ca tanarul nostru sa nu fie legat de bogatii, deoarece in Matei 6:21 scris "Pentru ca unde este comoara voastra, acolo va fi si inima voastra".
    b) Luca 15:17 - Pilda fiului risipitor si egoismul
            " - Si-a venit in fire, si a zis: Cati argati ai tatalui meu au belsug de paine, iar eu mor de foame aici!"
- Fiul risipitor, pierde intr-o tara indepartata, partea din avere, care i se cuvenea, dupa ce risipeste totul, ajunge ingrijitor la porci, isi vine in fire, si va rog observati egoismul, -cati oameni traiesc bine pe langa tatal meu, iar eu mor de foame, si in situatia in care ajunse, fiul se gandeste, doar la el, nu la inima franta a Tatalui, si doar sa fie stomacul plin, indiferent de situatia celor din jur.
    c) Fapte 8:18-19 Simon sau afacere pe timp de criza
            " - Cand a vazut Simon ca Duhul Sfant era dat prin punerea mainilor, le-a dat bani, (v.19) si a zis:"Dati-mi si mie putere aceasta, pentru ca peste oricine-mi voi pune mainile, sa primeasca Duhul Sfant."
- Simon era un om influent, afacerea cu vrajitoria era in criza, din cauza apostolilor, iar acum Simon credea ca, afacerea o sa mearga din nou struna, deoarece v-a pune mainile peste oameni si vor primi Duhul Sfant.


            Urmeaza II. Avand alte asteptari. si III. Furand slava altcuiva.   
                                                                               
                                                                                 Eutih Hurezan

15 comentarii:

  1. nu snt neaparat de acord cu ce ai scris tu acolo, la fiul risipitor, pai..el si-a dat seama ca a gresit.. si s-a vazut pe el, cat de vinovat era, si mai apoi mai zice ca : " nu mai sunt vrednic sa ma numesc fiul tau" dar nah..fiecare vede intr-un fel..dar eu nu vad egoism aici..ii era foame..intr-un moment cand iti este foame de ti se face rau.,.ca n-ai mancat de zile bune e logic ca te gandesti la mancare..
    tie daca iti este foame si mai ai putin si mori pe acolo..te mai gandesti si la parinti? nah, nu o zic din rautate..e doar parerea mea:D
    nu ma supar daca ma contrazici.

    RăspundețiȘtergere
  2. desi pe de o parte ai dreptate ca intr-adevar el si-a urmat propriul interes, asa cum spuneai tu:D

    RăspundețiȘtergere
  3. sper ca nu te-ai suparat pe mine, eu doar am zis ce cred, poate am gresit eu..si daca e asa imi cer scuze:D

    RăspundețiȘtergere
  4. vorbeam despre intamplarea asta, privind dintr-alt unghi, adica: in postarea mea, ideea principala e, Nu poti sa ai maxim dintr-o intalnire, indiferent de care ar fi ea, daca iti urmaresti propriul interes, in cazul de fata, sa aiba belsug de paine

    RăspundețiȘtergere
  5. el vroia sa ii fie mai bine, si mai bine ii era doar in casa tatalui...

    RăspundețiȘtergere
  6. da acuma ca stau sa ma gandesc, ai dreptate ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. dar totusi nu cred ca era chiar egoism cuvantul potrivit acolo ;))) egoism suna prea dur..de parca totul se axeaza pe asta:D

    RăspundețiȘtergere
  8. de-ajuns doar putin egoism...doar o doza...

    RăspundețiȘtergere
  9. cred ca ai tu dreptate pana la urma, deci ma dau bautata, caz inchis ;)))

    RăspundețiȘtergere
  10. nu se poate face lumina, cedand:)), uite, asta era opinia mea...se poate sa gresesc si eu, doar sunt om:D

    RăspundețiȘtergere
  11. eutih, cred ca de data asta eu am gresit, si eu imi cer scuze.

    RăspundețiȘtergere
  12. uite, Fiul risipitor, isi doreste o viata mai buna, constientizand ca o va avea doar daca se intoarce si daca este primit..., e ok?

    RăspundețiȘtergere
  13. o sa iti explic cum sta treaba cu ideea asta...o seara perfecta>:D<

    RăspundețiȘtergere