Bun venit!

Spune-mi pe ce blog esti, ca sa-ti spun cine esti!

duminică, 3 octombrie 2010

Nimeni ca Tine

"Nimeni nu este ca Dumnezeul lui Israel, El trece pe ceruri ca sa-ti vina in ajutor, Trece cu maretie pe nori" Deut 33:26
"Cine este ca Tine intre dumnezei, Doamne?, Cine este ca Tine, minunat in sfintenie, Bogat in fapte de lauda, Si facator de minuni?" Ex 15:11
"Tu esti Dumnezeul care faci minuni; Tu ti-ai aratat puterea printre popoare."


 Am dat cateva referinte biblice, despre Dumnezeu, care scot la iveala, puterea si maretia Dumnezeului nostru...
Uneori, ma gandesc la multitudinea de actiuni, pe care le infaptuim, desi, suntem constienti ca sus, "Cineva", "trece pe ceruri", ca sa ne vina in ajutor, "trece cu maretie pe nori"...
Am vazut de multe ori, mana lui Dumnezeu, care, controleaza toate lucrurile, indiferent de optiunile mele putine, Dumnezeu a rezolvat anumite lucruri din viata mea.
Suntem noi constienti, cu ce Dumnezeu, ne-am facut de lucru?
                                                                        Binecuvantari! Eutih

2 comentarii: